Seguidors

diumenge, 12 de febrer del 2017

Coquelicots


Bona nit,
Tan bon punt vaig veure aquesta roba de llana a la botiga de robes del poble, em va recordar el quadre Les Coquelicots    de Monet. Me'n vaig comprar 2,60 m., era al gener i estava de rebaixes.  I la primavera encara quedava lluny, els gallarets me la recordaren. 

Good evening,
As soon as I saw this woollen fabric in my local fabric store, it reminded me of the painting  Les Coquelicots by Monet.  I bought 2,60 m.,it was in  January and there were winter sales.  And spring was still  far away, so the poppies reminded me of it.






Vaig decidir fer-me'n una capa.  No n'he tingut mai cap, fins ara, i em feia il.lusió.
He triat la capa núm. 27 de la revista Moda de Pasarela 7.


I made up my mind about sewing a cape. I have never had a cape, yet, could be fun!
I chose pattern number 27 from the magazine Moda de Pasarela. It is a Simplicity pattern.

































Aquesta revista té una estètica poc actual, però els patrons són bons, molt ben dissenyats.
Les instruccions són molt detallades, amb gràfics.


This magazine doesn't look very trendy, but the patterns are well drafted. The instructions are very clear, with graphics.





Tot i així, les fulles de patrons són un malson per calcar. Encara bo que els patrons porten marge de costura d'1,5 cms., t'estalvies afegir-li un cop calcats.  

Això em recorda un curs de costura que vaig fer amb Burda a Barcelona la tardor de 2015, el curs va estar bé, però la professora insistia que calquéssim i talléssim el patró sense marge, per després afegir-lo sobre la roba, em va semblar molt poc pràctic. 

Si el patró no porta marge, l'afegeixo al patró de paper, no el marco sobre la roba.
I vosaltres, com ho feu?



However, the pattern sheets are a nightmare for tracing. Well, at least the patterns have the 1,5 cms. seam allowance included, so you don't have to add it later. 

I remember taking a Burda sewing course in Barcelona, in fall 2015, it was fine, but the teacher insisted on us tracing and cutting the patterns without seam allowances, and then adding it on the fabric.  I found it very unpractical.

If the pattern doesn't have seam allowance, I add it on the paper, not on the fabric. What about you?





A veure si us puc ensenyar la capa acabada aviat ...
Que passeu bona setmana. Moltes gràcies per les vostres visites i comentaris.


I hope to be able to show you the finished cape soon ...
Have a nice week. Thank you very much for your visits and comments. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada