Seguidors

diumenge, 29 d’agost del 2021

VESTIT BLANC /WHITE DRESS

Per acabar el mes d'agost us ensenyo un vestit de lli blanc, o de fil com es diu també. Sí, l'estiu s'acaba, però és ara quan estic més morena ;)

Es el patró 110  de Burda d'abril de 2013.

Hi he hagut de fer uns quants canvis, això potser explica el fet que no he trobat ningú que l'hagués cosit, cap blog, instagram... 


To say farewell to August I am going to show you a white linen dress. It is pattern 110 Burda april 2013.  Yes, summer is coming to an end, but it is the time of the year when  I am most tanned ;)

I had to make  many changes, that might explain why I haven't found any review of the dress on any blog or instagram... 

Segons el patró la tapeta va tota oberta , i arriba per sota els pits. Jo la vaig tancar fins a la línia superior de les butxaques, si us hi fixeu veureu la línia de repunts. Després  vaig haver de prolongar cap amunt les costures laterals, perquè la cisa quedava massa oberta.


As per the pattern the placket is completely open, and it reaches under the bust. I stitched it closes at the pockets' upper line, maybe you can see the stitches.
I also had to lengthen the side seams and close the armscye.

També vaig decidir eliminar la beina i la tira per lligar. Em va semblar que amb una roba tan tiesa, sense caient, no era bona idea. Perquè el vestit no quedés  sense forma li vaig cosir dos plecs a l'esquena. 
I finalment, les butxaques de baix ja les vaig suprimir des de bon començament, perquè no tenia prou roba. 

I also eliminated the casing and the tie. I didn't find it a good idea in this fabric without a drape.  I sewed two back pleats to achieve some waist definition.
And finally I didn't do the patch pockets because of lack of fabric. 


Mentre me'l feia he tingut moments de dubte però finalment estic contenta de com ha quedat el vestit.
Diu que aquesta setmana plourà, a veure si la que ve ja el puc estrenar...

I was quite doubtful while sewing it, but I'm finally happy with the result.
The weather forecast is rain this week, hopefully I will wear it the next...

Bona costura de final d'estiu!
Happy end-of-summer sewing!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada