Seguidors

dimarts, 27 d’agost del 2019

TEXAS

Per una vegada que compro roba i me'n faig un vestit de seguida, llavors tardo un parell de mesos a publicar-lo!
Coses de l'estiu i de la mandra que fa posar-se davant l'ordinador...
I was really quick to sew this fabric after buying it, but then it has taken me two months to publish this dress!
But of course, who feels like sitting in front of a computer when it is summer?

Aquesta roba la vaig comprar a un JoAnn de Dallas, Texas, quan hi vaig ser a principis de juny. ( Ja us ho vaig explicar al meu Instagram.) És un cotó, una mena de texà molt prim amb estampat estiuenc. Sense elasticitat. 
Tant bon punt vaig tornar, em vaig fer el vestit. Tenia clar que faria servir el mateix patró del vestit Safari de l'any passat, o sigui el patró núm. 15 de la revista Moda de Pasarela núm. 22. ( New Look 6302). Aquest estampat demanava un patró senzill.

I bought this fabric at the beginning of June in a JoAnn near Dallas, Texas (I told about it in my Instagram). It is cotton,  a lightweight denim with a summery print. No stretchy at all.
As soon as I arrived home, I sewed the dress. I used the same pattern as my Safari dress from last year, that is, New Look 6302. This heavy print matches best with a simple pattern.

Per fer-ho encara més fàcil no vaig posar-hi cremallera, perquè l'altre vestit me'l poso i me'l trec sense tocar-la. Només l'he escotat una mica més de davant.

To make it easier I skipped the zipper, which I never need to be used in my Safari dress. I just lowered the front neckline a bit.

La resta, doncs igual, escot i cises acabades amb cinta al biaix, i aquest cop no ha estat per falta de roba.
I que no faltin els atrapa-sostenidors, són tan pràctics!

The rest of dress is just the same, neckline and armscyes finished with bias binding, although I had plenty of fabric.
And of course the bra strap holders, they are so practical!

.






M'agrada quan el taronja de la cinta al biaix s'insinua des del dret..
I like to see the orange bias binding peeping out from the wrong side...


Aviat us ensenyaré un altre vestit, que ja està acabat!
Moltes gràcies per les vostres visites i comentaris, i bona costura , sigui d'estiu o de tardor...

I have another dress sewn and ready to be published!
Thank you very much for your visits and comments, and happy sewing, be it summer or fall garments!

3 comentaris:

  1. that is so pretty and what a perfect summer dress!

    ResponElimina
  2. T'ha quedat genial!! I també m'encanta quan es veu el contrast del biaix. Poques vegades he fet acabats d'aquest tipus, però haig de reconèixer que és fantàstic veure la roba per dins amb acabats bonics. Sembla que te la poses amb més ganes, no??

    ResponElimina